Te pasaste Fernando!


Aquest diumenge vaig quedar estupefacte al llegir l’entrevista que li va fer un diari al senyor Fernando Trueba on l’exitós director de cinema deia quelcom similar a: “Yo no tengo teléfono…nadie tiene porque llamarme ni yo tengo porque llamar a nadie”. No fotem! Jo tinc telèfon perquè decideixo quan i a qui contesto, i el faig servir per parlar amb qui em convé, o almenys per intentar-ho. Olé, tus **vos Fernando!! Jo diria que això demostra que les persones ens equivoquem a pesar de l’experiència….per desgràcia, viure 50 anys en aquest planeta no ens fa menys vulnerables. Que tornin les cabines telefòniques pel senyor Trueba si-us-plau!!

Eudald, 31.01.2011

Make a comment:

