Una nova etapa, pocs disgustos…de moment!


Ja fa un parell de setmanes que he canviat de residència.  Un lloguer en un poble millor, en un barri millor, en definitiva en un entorn millor.  Després d’un any i mig en un pis on no m’hi sentia prou a gust, he tingut la meva recompensa…o això sembla.  El temps dirà.  Una bona terrassa que em permetrà esbargir-me i tanta proximitat a la feina que amb poc més de quinze minuts en faig prou per anar-hi caminant.  Tot plegat fa que et sentis millor.

També m’ha fet sentir millor que Finques Catalunya m’hagi dit que m’abonarà els 1280 euros del dipòsit que vaig fer per entrar al pis on estava abans.  Tot un descans i una satisfacció.  No és una quantitat menyspreable i tenint en compte la situació actual, menys encara.  Així, de moment m’ha passat el mal estar que tenia de pensar que es podrien portar malament.  A tots ens arriba el moment de plantejar-nos si és millor pagar com bons catalans fins al final i esperar que es comportin també com bons catalans tornant-te el que és teu, o deixar de pagar per cobrar-te el que, segons tu, et deuen.  Què voleu que us digui….val més ésser honrat i esperar rebre una resposta a l’alçada; no hauria de ser tant difícil.

Anuncis