En una tarda sense treballar…


….em sento més actiu mentalment que de costum; tinc la sensació d’estar en bona forma…tota la que em manca en l’aspecte físic 😦

Crec que estic a punt de ser una víctima més de la calvície i ja és més que un pressentiment…francament em preocupa, i molt! Aaaarrggggg!

Aquesta tarda he passat la porta de casa escopetejat per l’urgència de resoldre les meves necessitats escatològiques.  Mentrestant, he pres nota de tot allò que volia expressar en aquesta entrada ergo la meva memòria a vegades em traeix i mai està de més portar una petita llibreta al cim (ahir preparava les notes per l’entrada del cap de setmana).  Quan hi era, resolent el problema, he descobert que els d’Scottex no fan el cartronet interior dels rotllos com els de Colhogar, que es desfà de seguida que pren contacte amb l’aigua; tant pràctic que és!

Molt abans d’això he dinat, excepcionalment, en un McDonald’s i he anat a comprar un calefactor per passar ben calentó l’hivern (no us recomano el Voltotherm IFH01-20 que fa massa soroll).  També he adquirit uns altaveus del model z523 de Logitech que lluny de ser una delicatessen del món del so, li donen vida a la música que escoltava amb els tristos altaveus del meu ordinador.  Escoltar el ‘Ninja Survive’ d’Europe amb un subwoofer fantàstic i uns sobrats 40W de potència m’acaba de donar el que necessiten les meves orelles, que no són pas de monarca.  A ells, els monarques, els deixem marques com Harman Kardon o Bang&Olufssen….Quin prestigi!

Logitech z523

En acabar, he passat per Gas Natural a donar de baixa el servei del pis on estava perquè així ho volen els de Finques Catalunya.  Ells van pagar 206,27 euros per l’alta fa un any i mig i al donar-lo de baixa hauran de tornar a pagar l’alta quan correspongui (aproximadament uns 100 euros).  Com que, de fet, aquests diners els pagarà el pròxim inquilí a ells no els costarà res.

Tot seguit, un xic de cortesia quan m’he creuat amb un bon home belga que, perdut, buscava l’Hotel Nord 1901 (un quatre estrelles de Girona) i que m’ha plagut acompanyar fins a la porta del mateix.  Abans, he passat un moment per les botigues de Vodafone i Movistar i, com que tot el que m’han explicat és informació suficient per bolcar-la en una nova entrada, ja ho explicaré demà.

De camí a casa, he passat a retornar el llibre Simiocràcia (Aleix Saló) que m’havien prestat per canviar-lo per El nou paradigma dels mercats financers (George Soros, Edicions62) i Cálculo Integral (Pilar Cembranos y José Mendoza).  Encara no he acabat l’interessant Homo Economicus d’Anxo Penalonga, però tinc les neurones en ebullició i d’aquí deu venir la calvície no?

….i ja m’han confirmat que tenim entrades pel concert de Muse!! Molt bé, molt bé…el tió i els Reis en un dia i sense esperar-ho! És el fruit d’una tarda de vacances.

Anuncis