Has de canviar pneumàtics? Morros Trullas!!


Ja fa mesos que vaig haver de canviar els pneumàtics del cotxe i, seguint el consell d’un molt bon amic meu, em vaig dirigir a Manresa per posar uns Pirelli P-Zero Nero per uns cent euros menys que a Girona.  Així doncs, el preu del viatge estaba pagat per la diferència tant gran de preu i el tracte dispensat pels treballadors va ser del tot correcte.  Repetiré.

L’únic detall és el de l’inflat que, com ja m’ha passat a altres llocs, no me l’han fet bé donat l’excés de pressió que hi havia.  A tot arreu inflen a 2,5 bars de pressió i en el meu cas, que la pressió ha de ser de 1.9 – 2.1, es converteix en un problema greu a altes velocitats….el cotxe ‘flota’ a partir dels 100 – 120km/h amb el conseqüent risc que això té al traçar una corba.

http://www.morrostrullas.com/

Anuncis